Norrvikensskola Norrvikens skola En friskola i Sollentuna kommun

Norrvikens Skola är en grundskola F-9, från förskoleklass till nian. Skolan ligger i i Sollentuna kommun, i en fin miljö och nära Norrvikens station. Skolan är uppdelad så att de yngsta klasserna börjar i Lilla Norrviken. Från fjärde klass kan man välja musikprofil och från sjunde klass fotbollsprofil.

OVERVIEW

The site norrvikensskola.se presently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have analyzed one page within the web page norrvikensskola.se and found four websites referring to norrvikensskola.se. We were able to discover one mass network platforms belong to norrvikensskola.se.

NORRVIKENSSKOLA.SE TRAFFIC

The site norrvikensskola.se is seeing fluctuating quantities of traffic all over the year.
Traffic for norrvikensskola.se

Traffic ranking (by month) for norrvikensskola.se

Traffic ranking by day of the week for norrvikensskola.se

Välkommen till Brf Slagan Brf Slagan

Bostadsrättsföreningen Slagan består av 42 radhus och ligger mitt i lugna Skälby, centralt i Sollentuna med närhet både till Sollentuna centrum, Häggviks station och Stinsens köpcentrum. Återställning upp till hårdgjord yta. När grävarbetena utförts kommer marken att återställas upp till hårdgjord yta. Du som boende ansvarar därefter själv för att anlägga plattor, grus, gräs eller.

Flottiljens förskola och skola Flottiljens förskola och skola

På Flottiljens förskola har vi ett formativt förhållningssätt till lärande och utveckling. Vi arbetar på ett medvetet och processinriktat sätt för att få upp ögonen för lärandet som sker i förskolegruppen under dagen. Syftet är att tydliggöra för barnen och. Delaktighet och inflytande I läroplanen står att barnen ska ha möjlighet att påverka sin vardag på förskolan. Genom att få ta eget ansvar utvecklas deras förmåga att ta större och stör.

WHAT DOES NORRVIKENSSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of norrvikensskola.se Mobile Screenshot of norrvikensskola.se Tablet Screenshot of norrvikensskola.se

NORRVIKENSSKOLA.SE SERVER

We caught that the main root page on norrvikensskola.se took two thousand seven hundred and eighty-one milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
194.9.94.11

We detected that this domain is weilding the nginx/1.12.2 os.

Norrvikensskola Norrvikens skola En friskola i Sollentuna kommun

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "SVT nyheter har gjort ett reportage om Norrvikens Skolas arbete kring betygssättning." I noticed that the web page stated " De har uppmärksammat att skolan sticker ut positivt när det gäller en likvärdig betygssättning mellan pojkar och flickor, något som vi är mycket stolta över." They also stated " Gå in på läs mer och klicka på texten för mer information om vårens föräldragrupper på Sollentuna." The meta header had skola as the first keyword. This keyword was followed by musikklass, grundskola, and sollentuna which isn't as urgent as skola. The other words the site uses is fotbollsprofil. friskola is also included and could not be understood by search parsers.

ANALYZE MORE WEB PAGES

Norrvikens Trädgårdar - Trädgårdsmästartankar

Tankar och information gällande skötseln av Norrvikens trädgårdar av Birger Ekenstierna, hortonom och trädgårdsmästare. Det har varit tyst från Trädgårdsmästartankar på sistone och det kan jag bara beklaga. Saker som inträffat den senaste månaden har gjort att jag har haft annat i huvudet än att uppdatera bloggen. Men nu känns det som att jag kan ta mig i kragen och berätta om vad som har hänt. Men för att pengarna som plöjs ned ska sta.

Abri jardin bois et Chalet bois en kit - Norrwood Factory.

Abri de jardin entre 5 et 10m2. Abri de jardin entre 10 et 15m2. Cabane bois 13mm - 3m2. Abri bois à vélo - 2,40m2. Abri bois 19mm - 4m2. Abri et chalet bois surface 15 à 20m2. Chalet bois jardin surface sup. Remises et armoires outils bois. Table repas 6 à 8 convives 2 bancs. Abri bois à vélo - 2,40m2. Bucher abri bois 3 stères. Abri bois buches 7 stères.

Look For The Happy Spot In Life

Look For The Happy Spot In Life. Monday, October 16, 2017. Tuesday, December 13, 2016. You need a holiday lah! Sebelum itu, apakah itu Traveloka? Mengapa kita perlu menempah dengan Traveloka, kan banyak lagi website yang menawarkan perkhidmatan sebegini. Harga yang paling kompetitif untuk tiket penerbangan dan hotel di Asia Tenggara.